пятница, 29 ноября 2013 г.

Рефлексія модуль 9-10

Позитив від такої праці-швидий темп засвоення наукової інформації на основі комп,ютерних технологій . Проектні технології  спонукають учнів до самостійного здобуття знань,  розвитку  творчого мислення, виховують почуття колективізму..

Навчання, на жаль, завершується. А  хочеться ще багато чого дізнатися... 
Працюючи з матеріалами Модуля 9 , я зробила висновки щодо того , як учні можуть самі себе  спрямовувати  в навчанні. Перехід до процесу навчання , що будується навколо навчальних потреб учнів, вимагає адаптауції як з боку учнів так і з боку вчителів У диференційованому     навчанні я визначила 4  напрямки : зміст, процес, результат, середовище навчання. Щодо форм оцінювання обдарованих учнів та  учнів з особливими потребами  я відзначила особливий факт, що можна простими й цікавими формами  залучити невстигаючих учнів. Як працювати з обдарованими учнями методик дуже багато. а для особливих дітей їх  дуже мало. . Ефективність навчання залежить від правильно поставлених запитань та від поведінки вчителя під час проведення пректу.

Комментариев нет:

Отправить комментарий