Позитив від такої праці-швидий темп засвоення наукової інформації на основі комп,ютерних технологій . Проектні технології спонукають учнів до самостійного здобуття знань, розвитку творчого мислення, виховують почуття колективізму..
Навчання, на жаль, завершується. А хочеться ще багато чого дізнатися...
Працюючи з матеріалами Модуля 9 , я зробила висновки щодо того , як учні можуть самі себе спрямовувати в навчанні. Перехід до процесу навчання , що будується навколо навчальних потреб учнів, вимагає адаптауції як з боку учнів так і з боку вчителів У диференційованому навчанні я визначила 4 напрямки : зміст, процес, результат, середовище навчання. Щодо форм оцінювання обдарованих учнів та учнів з особливими потребами я відзначила особливий факт, що можна простими й цікавими формами залучити невстигаючих учнів. Як працювати з обдарованими учнями методик дуже багато. а для особливих дітей їх дуже мало. . Ефективність навчання залежить від правильно поставлених запитань та від поведінки вчителя під час проведення пректу.
Комментариев нет:
Отправить комментарий